Härliga höst!

När det är sånt här härligt väder som vi har idag, så måste jag erkänna att jag gillar hösten. Alla färger och solen som värmer :) Theisan och jag har precis varit ute på en 20 minuters promenad. Så härligt! Eller ja, det blir ju inte promenad i 20 minuter eftersom hon ska stanna typ varje meter för att lukta och smaka på allt nytt hon upptäcker. Men vi har varit ute i 20 minuter iaf :) Tränat lite "gå fot" vilket hon gjorde väldigt bra idag!
Nu fjönsar hon runt som en jävla galning. Jag tycker hon ska sova lite så jag också kan göra det :P Haha.

  

Ja, annars är det inget nytt under stjärnorna. Samma gamla vanliga.
Idag måste jag fan sparka mig själv i röven och städa här. Det ser ut som om självaste fan har varit här och röjt runt. Usch och tvi! Skärpning!

Nej, nu ska vi dampa loss lite och trötta ut den lilla håriga.
Ses och hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0