En sväng till Olofström

Ja, där har vi slagit ihjäl nån timme idag.
Viktor hade tid till att besiktiga bilen och jag hade tråkigt och ville till Maxi så jag hängde på. Bilen gick igenom med grönt protokoll. Kanon! Det trodde jag faktiskt inte, trodde det skulle vara någon anmärkning med tanke på den oturen han har. Men idag var turgubbarna på hans sida :P Skönt.
Som sagt, en snabbrunda inne på Maxi blev det också. Jag köpte vinterkängorna jag hittade sist jag var där. :) Behövs ju nu när vi ska bli hundägare. Nu kan jag plufsa runt i vinter utan att bli kall och blöt om fötterna. :)
Åkte hem till svärfar en runda sen på en fika. Mums.
Nu håller de ju på att sälja en bokserie med Expressen av Hundcoachen Fredrik Steen och svärfadern samlar dessa 8 böcker till oss. Hur snällt är inte det!? :D Så idag fick vi 5 med oss hem så här ska det läsas tills ögonen blöder :P Haha.

Åh, sov till halv tio idag! Underbart! Vet inte hur länge sen det är jag sov ut, riktigt. Dock får jag tacka öronpropparna för det. :P

Snart hoppas jag det att det är dags för mat här. Jag är förbannat hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0