Jaaa...

Ja, vad ska man bara säg om allt?
Det finns inga ord som varken räcker till eller som kan beskriva allt..

Imorgon är det dags att jobba iaf. De behövde nån som kunde hoppa in i Mörrums Hemtjänst imorgon och ja, det blev jag. Så delad dag är det imorgon. 7-13 sen 15.45-21.30. Dryg tur men vad gör man. Det var kris och jag behöver pengar.
Rätt konstigt, det är 2 veckor sen sommarjobbet slutade och ändå är detta 4:e dagen jag får hoppa in och jobba. Utan att vara med i bokningen. :P Ett litet tecken på att man kanske är omtyckt på jobbet? :P Haha.

Jaha, nehe. Annars något nytt under stjärnorna?
Ja, men nej. Det får vara som det är.

Nu blir det en ciggis sen pyser jag väl till Korpadalen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0