Börjes!

Igår efter tvätt lämnade vi Theia i Asarum och stack till Börjes i Tingsryd. Jag hittade vad jag skulle så jag kan pyssla ihop en födelsedagspresent till gamla farmor som blir 90 år på tisdag.
Slänger in en bild sen när den är klar :)

Theia fick också en liten present av hussen. Haha! En mjukisgris som nöffar när man trycker på honom. HAHA! Theia älskade den men jag tror vi andra tycker den är lite roligare ;)

Apropå Theia. Äntligen har hon gått in i höglöp! Så nu återstår väl sisådär en vecka av löptiden sen ber jag till högre makter att det ska vara över!
Soldyrkare som hon är har hon även bränt sig lite på nosen. Stackars! Så det blir att smörja nosen med lite solskyddsfaktor innan hon får ligga på gräsmattan :)

Lite kläder på sen hoppar jag också ut i solen och njuuuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0