Fika, sol och slapp

Ord kan inte beskriva hur underbart det är med vädret vi har just nu. Jag älskar det!

Idag har jag avnjutit god fika och massa skitprat med Sofie aka Kulan ;) på nya fiket på Gallerian. Längesen vi träffades nu så det var dags för lite babbel :) Härligt härligt!

Gårdagen spenderades ju hos gamla farmor på kalas. Massa goda kakor, en underbar tårta och trevligt sällskap. Hängde med pappa en sväng hem för att pussa på valparna. Himmel var goa de är nu. Jag smälter!
Ja, en bild säger mer än tusen ord så.

Kan man bli annat än kär??

Annars har det bara varit rätt slappt här.
Gubben har börjat jobba och jag sitter här och försöker klura ut var i helsikke jag ska hitta på ikväll. Snart ska jag i alla fall ta med doggen ut en sväng sen tror jag bannemig jag ska ta och baka något :)

Imorgon är det återigen dags för träff med Brukshundsklubben. Denna gången träffas vi dock nere vid Näsviken för promenix på stan, i olika trappor och vad det nu var. Får uppdatera om det imorgon.

Ja, som sagt. Nu promenad. Sen baka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0