Ögonen blöder!

Jag tänker inte ens försöka förklara hur trött jag är...

Idag är det fullt upp hela dagen så jag funderar starkt på att ta en näve Chisandra-tabletter och en rejäl hutt ChiSan så har jag kanske en möjlighet att hålla ögonen öppna och humöret i schack.

Ikväll är det dags för andra träffen på Brukshundsklubben. Ska bli riktigt spännande att de hur det går. Dock tror jag inte det kommer gå så vidare bra. Lär nog bli stora problem att få kontakt med doggen då hon blir helt tossig av glädje då det är hundar och människor runtomkring.
Jaja, vi får se hur det går. Huvudsaken är att jag överlever och inte skäms ihjäl ;)

Nahe, nu kanske jag ska ta och kicka igång denna dagen och fixa allt som ska fixas. Ååååh heeej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0