Väntans tider...

Sitter och väntar på att gubben min ska komma hem. Då beger vi oss ut på promenix med en galen hund. Inte alls sugen på att ut och gå idag, men det är inte mycket att be för.

Thesan har härjat runt på baksidan i ca 2 timmar nu. Hon har grävt upp halva gräsmattan, käkat av 5 stora pinnar från häckarna, jagat både humlor och flugor, luktat på blommor, tuggat pinnar och varit allmänt dampig. Jag har suttit i solen och det var fruktansvärt skönt. Mer sooool!

Igår blev det valpmys hemma hos pappa. De är så söta så det är inte klokt. Det ska bli så kul om 2-3 veckor när de börjar springa runt, eller ja, försöka springa runt. Gullpluttar!

Kikade omkring här i lägenheten för en stund sen och insåg att det är så skitigt så det är inte klokt! Usch så snuskigt! Så ja, det är inte mycket att be för utan det får bli städning ikväll.
Så jag ska fjäska lite för gubben min och se om han vill vara söt och laga mat ;)

Imorgon kommer de från Kabo och kollar vår fläkt i badrummet som är käääss. På kvällen är det dags för första träffen på Nybörjarkursen. Ska bli spännande! Skönt att vi slipper ha löpande Theia med oss, mindre skönt att hon ska med nästa gång och då är i höglöp. Jisses säger jag bara...

På onsdag kommer folk från Kabo igen och sätter nya köksluckor. Wohoo! Kommer nog bli fint som fanken! Men först blir det ett besök på tandregleringen igen.

Nu ska jag nog hiva in den rena disken i skåpen och diska den skitiga. Så har jag en grej mindre att göra ikväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0