Mer sömn, tack!

Inatt är det jobb som gäller! Hade planerat att sova tills nu iaf, men nej. Min vovve liten tyckte matte skulle hoppa upp strax innan elva. Inte mycket att be för.
Ögonen är redan lite grusiga och för att ha en chans att hålla mig vaken hela natten ska jag sova minst 2 timmar till nu i eftermiddag.

Theia och jag har precis kommit hem från vår 1-timmes promenad. En liten avspolning med vattenslangen väntar sen hoppas jag hon håller sig lugn några timmar så jag får lite sömn :P
Kvavt som attans är det ute så promenaden blev minst sagt svettig. Isch! Blir inte direkt bättre av att denna envisa förkylningen fortfarande vägrar släppa greppet om mig.
I 1 vecka har det hållt i sig nu och nu orkar jag varken hosta eller snora mer.

Gubben jobbar numera dagtid på sitt nya jobb.
Första dagen han är iväg idag och jag är så spänd på att höra något av honom och få reda på hur det har gått idag. Och framför allt hur det är med honom med tanke på att han också varit sjuk några dagar nu och inte heller är helt frisk än.
Men om lite mer än 3 timmar är han hemma och jag lääängtar!

Ja, nej. Det var väl inte så mycket mer just nu.
Hunden ska som sagt få sig en avspolning med slangen och jag ska slänga mig i duschen.
Sen vill jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0