Sjuk och seg-vecka!

Ja, jag blev ju som sagt sjuk i Måndags och det har sen hållt i sig hela veckan.
Fick sjuka mig från jobbet både Tisdag och Onsdag. Trist och det tog verkligen emot.. Men vad gör man?
Gubben min har jag smittat ner och han har legat dålig halva veckan också. Stackarn..
Men imorgon är det ny vecka och nya tag. Trots att vi inte är helt friska någon av oss så blir det jobb för oss båda. Så ikväll får det vara färdig-snorat och slut-hostat :P

Som ni förstår har det inte blivit mycket action här i veckan då vi båda varit dåliga.
Men lite har vi trotsat våra förkylningar och b.la varit vid havet ett par timmar och haft trevlig middag ute på &Vin.
Lille Theia har tyvärr blivit lite åtsidosatt när ingen har haft någon energi. Dagliga promenader, lite bus och pyttelite träning. Men nästa vecka ska energin vara tillbaka och då ska vi härja massor!

Igår däremot var det ju så fint väder så jag vägrade sitta här och uggla. Och istället för att bege mig ut på en svettig promenad slängde jag gubben i säng, hunden i bilen och åkte upp till Tallen och badade :)
Underbart! Bara jag och min lille dog, så vi hade hela stället för oss själva :)
Eller ja, mamma och Micke kom en runda efter någon timme så vi fick lite sällskap :)
Vi hade hur mysigt som helst, vatten var dövarmt och Theia simmade runt som en tosing och var helnöjd över att få simma, gräva, jaga fjärilar och pinnar. Älskade vovve!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0