Satans väder!

Åååh! Jag är så trött på detta jäkla väder! Och bara vetskapen om att jag måste ut och gå en jättelång och en halvlång runda i detta med Theia gör mig lipfärdig!
Vi ser ut som Bambi 1 och 2 när vi är ute. Ni kan ju tänka er själva, ren jävla is med lite vatten på = sjujävla snorhalv + jag som för övrigt har Sveriges dåligaste balans = Katastrof och något som ser ut som världens sämsta skridskodans. Haha!
Härom kvällen slog jag på röven 3 (!!) gånger. Tur som fan var det mitt i natten så det var ingen annan ute :P
Usch ja, jag hoppas det går blixtsnabbt till all snön är borta. Tänk vad skönt det hade varit att vakna imorgon, titta ut och inte se en enda flinga snö, inte en enda isfläck, inte en enda vattenpöl. Bara grått, mörkt och TORRT! Det hade fan varit underbart!

Igår var det full rulle. Ut med Theia på eftermiddagen, kolla reklamen, köra till bibblan och sen handla, hem och fixa till i köket, bakade sen tigerkaka som blev namnam, dags för middag. Sen kom mamma o micke så det blev fika, prat, skratt och genispelande. Blev en sen natt. De åkte vid halv 3 - 3 tiden sen begav vi oss ut med Theia i 45 minuter. Lite tv/datorslapp innan det blev sängen vid 05.30. Hoppsan :P

Aaah, fan vad najs! Nu har jag sommarjobbet klappat och klart iaf :) Och det känns riktigt najs!
Kände att jag inte pallade ännu en sommar i hemtjänsten, och framför allt inte om det blir en sån brak-varm sommar i år igen. Sen tycker jag det är alldeles för mycket slit för så lite pengar. Så jag ringde min kära mor som pratade med sin chef så i sommar kommer jag jobba natt på mammas jobb :) Så nu ska jag prova på det också och se vad jag tycker om det :) Härligt!

Nu är det snart dags att skicka upp hunden i sängen för att väcka Viktor ;) Sen är det frukostdags!
Jaa, jag vet att klockan snart är tre, men som jag tidigare skrev blev det inte sängen förrän 05.30. Japp, jag har vänt på dygnet totalt!
Jaja, nu sätter vi fart på denna dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0