Tröttelitrött!

Jag kanske inte behöver nämna att jag är trött? Idag har det blivit alldeles för lite sömn, ca 4½ timme. Och det känns i ögonen kan jag säg! Uscha!
Helgens jobb har gått kanon! Det har varit sjukt lugnt hela helgen. Rätt skönt iofs, men man blir väldigt trött framåt fyra tiden på morgonen när det inte händer något. Men då vet man att de sover gott och har det bra, de söta gamlingarna :)
Nu ska jag njuta av kvällen och morgondagen innan det är dags för ytterligare två jobb-nätter :)

Det har absolut inte hänt mycket sen sist med tanke på helgens jobb. Sova, äta, vila, jobba. I stort sett :P
Idag har det inte hänt mycket heller. Varit borta hos mamms en stund och tagit ett dopp i poolen. Lyckades pricka in det rätt bra innan ösregnet kom. Men det hade nog varit lite mysigt att ligga där i ösregnet :)

Lilla Theia har fått några utslag på hela magen och vi har ingen aning vad det kan bero på. Teorier finns, men vi vet inte. Lite jobbigt. Tur är iaf att hon verkar inte besväras av det med klåda, ömhet eller något sånt.
För att vara på den säkra sidan ringde vi till Växjö Djursjukhus och pratade med dem och fick rådet att duscha och schamponera henne med klorhexidinschampo ca 3 gånger i veckan i ca 2 veckor och se om det kan hjälpa. Så det får vi inhandla imorgon och börja skrubba hunden och hoppas det blir bra :)



Gubben och Micke är nere i Kristianstad och byter pumpen till poolen då den gått sönder. Smarthuvud som de är tänkte de inte på att det är Kristianstad-dagarna. Hahaha! Illa! Så det dröjer nog ett tag innan de kommer hem.
Under tiden tänkte jag passa på att slänga mig på soffan och vila ögonen lite innan vi sticker till svärföräldrarna som ville bjuda på mat idag :) Och det kan vi ju inte tacka nej till! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0