Aj hela mig!

Åh, jag har så ont i min kropp! Gårdagskvällen spenderades med att flytta väck alla möbler från sovrum, kök och hall. Idag har kvällen spenderats åt till att städa köket på varenda kvadratmillimeter och torka ALLT som skulle in där. Slipdamm satan! Det tog mig 4 timmar. Och vårt kök är inte stort och de enda möbler som finns där är en Expedit-hylla och ett köksbord + 4 stolar och lite plockiplock. En del av vardagsrummet är också rentorkat, det som inte är occuperat av sovrumsmöbler då.
Mitt i allt detta har vi varit ute och gått massor idag.
Jag har så ont i min kropp och imorgon kommer det nog bara vara värre. Annars lär det blir det. Sovrummet är tomt eftersom de ska lägga golv där imorgon bitti så jag har bäddat på golvet i köket. Och hela kvällen imorgon kommer ägnas åt totalstädning för att sedan torka av alla möbler osv för att sen sätta det på plats. Mitt i allt blir det även 2-3 promenader med Theia och Eko med pappa.
Ge mig energi någon!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0