Paus för Ullared!

Ja, nu har det återigen stått stilla här några dagar. Men det är tillåtet när 2 dagar spenderats i Ullared!
Fy fasiken så kul vi hade. Massa shopping, god mat, ont i fötterna, otroligt mycket skratt och galenskaper!
Jag längtar redan efter att åka dit igen :P Bara att åka iväg över natten, att kunna ta det lugnt och bara lufsa runt var sjukt skönt! Dock måste jag erkänna att jag saknade gubben och vovven massor!

Igår blev det bara en riktig segdag. Ingen nytta gjordes alls! Skönt att bara strunta i alla måsten och bara va. Stack till Mörrum framåt kvällen för att duscha, och jääääklar så skönt! Lat-mat blev det också från Walhalla. Muuuums!

Äntligen börjar det förhoppningsvis gå lite framåt med badrummet. Igår slängde de ut den fjuttiga lilla fläkten som stått här i ca 1 månad och satte istället in 3 sjuhelsikes-fläktar från Anticimex. Jag ljuger inte om jag säger att det är 35 grader varmt i badrummet. Usch! Men nu håller vi tummarna så hårt vi kan på att fuktskadan är torr om ett par veckor. För nu är det fan bara jobbigt att bo i ett renoveringsobjekt...

Åååh, idag ska jag hälsa på min älskade farmor! Hon är numera på ett korttidsboende och väntar på att armen ska bli bättre innan hon åker hem. Så självklart ska hon få sig ett besök, funderar på om jag skulle slänga ihop någon kaka och ta med så vi kan fika lite :)

Nu ska jag minsann försöka väcka gubben min och se om vi kan göra någon nytta idag. Städning är prio1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0