Jävla rasister!

Loggade in på Facebook och såg en video av fairdog.dk
Jag har aldrig i hela mitt liv gråtit så mycket under tre minuter. Aldrig.
Videoklippet handlar om Danmarks lag om att vissa hundraser är förbjudna.
Vill ni se videon, gå in på Amstaff (gemenskap) på FB.
Varning : Starka bilder, stark text och jag garanterar att ni kommer gråta och känna ert hjärta brista.

Vad fan är det för jävla sätt egentligen? Jag blir så upprörd av detta så jag vill nästan hoppa på ett tåg, åka till Danmark och sparka alla dessa jävla politiker i röven.
Om jag någonsin får nys om en protest mot detta, då kan jag garantera att jag kommer delta.

Det finns bara ett ord som förklarar vad de håller på med. Rasism.
Det är precis samma sak. Fast värre.

Att avliva hundar av en viss ras. Hur kan det bara vara lagligt?
Jag kan inte för mitt liv begripa hur man kan göra något sånt.
Göra så mot hundarna. Göra så mot ägarna.
Tankarna går på högvarv och jag kan inte undgå att tänka "Tänk om det vore min hund.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0