Lever. Igen..

Levergodiset jag gjorde till Theia var väääldigt populärt.
Det är redan slut.. Japp, det har gått åt under helgens träning med lill-fisan. Men det är så värt det! Så fint och bra hon betett sig under helgens promenader och gårdagens skogsvisit är helt otroligt!
Så nu är jag igång och kokar lever igen och ska återigen göra godis till lill-vovven.
Det enda negativa med detta hemmagjorda hundgodiset är att det luktar så förbannat illa att både koka och torka det... Men det är smällar man får ta. Återigen, det är såå värt det!

Klockan åtta ska jag ska ringa vet. så Theia får sin 1-års spruta denna veckan. Det är verkligen på tiden!
Och om en timme, när levern kokat klart, tror jag banne mig jag tar Theia och kryper ner i sängen en stund till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0