En liten uppdatering

Ja, jag får väl köra en liten uppdatering här.
I förrgår satte jag mig faktiskt för att plugga. Äntligen. Och jag lyckades bli klar med den första uppgiften i Utvecklingsstörning. Nu håller jag på med den andra och har lite smått panik :P Menvafan, det löser sig alltid på nåt sätt.
Det blev iaf en paus i pluggandet i onsdags. Sis skulle hämta sin sambo i K-stad och så frågade hon om jag ville åka med henne och ta en tur på Eko först. Det kan man liksom inte säga nej till :P Sagt och gjort, så blev det. Inga större fynd men det är kul och komma iväg på en liten utflykt ibland :)
Tack Sis <3

Igår var det menat att jag skulle ägna största delen av dagen åt böckerna. Men nej, självklart blev det inte så. Det blev massa degande, 4 timmars tvättande, mamma kom på besök, jag och hunny var och träffade den blivande bovärden för att fixa lite grejer, en sväng till stan och lite sånt krafs :P
Sen strax innan kl.18 hämtade pappa mig. Dags för ringträning med Axa och Barrack. Ringträning, ja man förbereder dem för allt som ska hända på utställning. Tränar gå fot, stanna stående, vändningar, mätningar och allt som hör en utställning till. Och de va jätteduktiga, våra små vovvar :) Men Barrack får lätt en stjärna i kanten. Han är så sjukt lättlärd och smart den klumpen. :)
Efter ca 40 minuters träning var det dags för korvgrillning! Muuums! Och som vanligt när jag sitter och äter och har världens bästa hund (Barrack) jämte mig som tittar på mig med sina stora, härliga ögon kan jag inte annat än att dela min grillade korv med honom <3
Och tro det eller ej, men på kvällen (uhm, natten rättare sagt) när jag skulle sova läste jag faktiskt ca 20 sidor och satte små notis-lappar vid sånt som jag behöver för att göra andra uppgiften :) Så lite nytta gjorde jag faktiskt :P

Idag blir det nog lite drygt. Massa plugg står på schemat. Jag vill bli klar med den jäkla uppgiften.. Sen i eftermiddag ska jag och Viktor in till hans farmor för att hjälpa henne städa köksluckorna. Ja, jag låter det va så...
Ikväll hoppas jag på en slappe-kväll i joggingbyxor, framför tv:n med en påse godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0