En Lördag som bjöd på massor :)

Igår började dagen med en tur till Ikea med Viktor och svärföräldrarna. Trodde det skulle va massor med folk där men det var faktiskt inte så farligt. Va inte direkt tänkt att vi skulle köpt så mycket, men mycket va precis vad det blev. Lite grejer till köket, ny kökslampa, "blom-blad" till min vas, en stoooor blomma+kruka, en bakfökläde till mig, en stoooor spegel till sovrummet som vi fyndade för 250 kronor och lite annat småplock som det alltid blir. :) En väldans trevlig dag med massa saker med oss hem och notan slutade på ca 1200 vilket inte är farligt för det vi fick med oss :)
Efter vi plockat upp alla grejer blev det middag hemma hos svärföräldrarna. Hemmagjord vegetarisk pizza. Guuud va gott det va! :)
Sen åkte Viktor iväg och jag gick och la mig för att sova en timme. Som vanligt blir det inte bara en timme, det blev två :P Men det behövdes!
På kvällen blev det bowling. Inga detaljer där. Åkte hem och slängde igång en film med Sis och hennes sambo. Haha, alla va så jävla trötta och satt och halvsov. Så vi bestämde att vi skulle se klart filmen en annan dag :P Haha.

Får väl ta mig själv i kragen och lägga upp lite bilder snart. På lägenheten och lite av gårdagens inköp och så. Är riktigt dålig på det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0