Härliga fredag :)

Gårdagen börjades med ett besök i skolan. Vidare till mörrum för att sno mammas torkställning och när jag är i mörrum måste jag ju in till farmor också. Så det blev en snabbfika där sen tog jag ut min bil på vår första lilla färd. Jag har inte kört den innan så igår var det dags :P Haha.

Halv 12 kom Hanna/Linda, Leo, Kim, Kevin och Sofie hit på fika. Himlans mysigt och trevligt :)
Massa prat, skratt, fika och bebis-mys.
Haha, Viktor låg ju självklart och sov som en klubbad gris. Så jag tog Leo i famnen och smög in i sovrummet, la Leo på sne i mina armar och satte fram hans ansikte framför Viktors och hojtade till på honom. Haha, reaktionen från Viktor när han öppnade ögonen va rätt kul :P
Med andra ord var det en väldigt trevlig eftermiddag igår. Det tackar vi för tjejer. Och pojkar.

Kvällen ägnades åt tvätt.. Mindre kul..
Viktor smet iväg igår eftermiddag, blev väl för mycket för honom med 4 brudar och 2 bebisar. Men jag börjar undra om det inte var mig och tvätten han ville hålla sig undan för ;) HALV NIO på kvällen kom han hem. HALV NIO! Fika-besöket begav sig runt 3-tiden..
Jäkla filuring där. Lämna mig själv med tvätten. INTE snällt.
Gulaschsoppa skulle vi gjort igår också ja, men eftersom min kära fästman förmodligen hade lim i röven när han va iväg så fick det helt enkelt bli donken...

Just det, har jag nämnt att sis är den sötaste? I förrgår kom hon upp och hade 2 underlägg med en KOSSA på som jag fick. Aw, taaack <3
Hon vet hur mycket jag älskar kossor :P
Hade jag fått och kunnat hade jag nog fan haft en stående på balkongen :P Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0