Massa trevligt!

Idag har det varit en galet social dag :)
Blev en liten lugn stund på förmiddagen sen drog det igång. Först ringde Sofie, sen stod jag och pratade med Sandra en stund på balkongen sen vankades det fika hos Sofisen. Massa prat, skratt och lite galenheter som vanligt och sen kom även Kim och lille Kevin på besök. Guud va söt han är!
Det är livsfarligt med bebisar!
Vid 4-tiden blev det fart hemåt, hämtade pengar och bilen sen va det dags att handla middag. Pommes, b-sås och REVBEN!! :D KÖÖÖTT! Haha!
Sen blev det kel, prat och mys med mitt hjärta. Halv sju begav han sig som vanligt till jobbet och jag & Sis begav oss till stallet så hon kunde fixa iordning hos Musse. När vi va klara där begav vi oss till Lidl och Netto för lite handling sen bar färden iväg mot tågstationen för att hämta hennes göbbe.
Hann fanken inte mer än komma hem och ta ett glas vatten så vill hon att jag skulle komma ner till henne. Självklart! Så där blev det lite kvällsmys och segprat. Dödströtta allihopa. Haha.
Nu sitter jag här och väntar på pappsen som skulle komma och hälsa på en stund :) Alltid lika trevligt med sällskap. Blir lite smådrygt på kvällarna när mannen min är på jobbet.

Nehe, jag får väl gå och se om jag har något att bjuda farsgubben på annars får vi la va utan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0