Massor som hänt :)

De senaste dagarna har varit fullspäckade med massa kul. :)
Spenderat massa tid med Sis. I helgen spenderades lite tid med henne i stallet, hjälpte henne att få dit lite nya garderober. Jisses, den kvällen går inte att beskriva med ord. Haha! Gud i himlen! Allt började när vi hämtade garderoberna hemma hos hennes mamma och pappa. Och jag, sis och hennes pappa blir ingen bra kombination. Det blev bara massa flams och argarv. Jisses. Och det fortsatte även borta i stallet. Jisses min mage! :D Men kul, det hade vi.
Och i förgår kväll, tror jag det var, va jag med henne i stallet igen. Hon skulle rida och jag ville passa på att ta lite bilder samtidigt som jag fick lite tid med den bästaste <3 Fick iaf några bra bilder :) Och sen på kvällen, sötast som hon är, så bjöd hon på mat. Hemmagjorde morotsbiffar, sås och potatis. Så underbart gott!

 Ett litet smakprov på fina Musse :)

Igår efter jag varit på ett besök på tandregleringen blev det frukost/lunch med Sis. Rostade mackor med hoooniiing :) Massa mys!
Blev för en gångs skull ett positivt besök på tortyrkliniken. Om allt går enligt planerna nu så kommer jag få världens bästa födelsedagspresent. Håll tummarna på att det går som det ska denna gången.
Iaf, efter frukosten med Sis kom mamma och jag bestämde mig att jag skulle åka med till Mörrum för att tvätta den skitigaste bilen i världen, min. Satan asså, det var det värsta jag varit med om! 2½ timme och mina armar gjorde ont och jag trodde jag höll på att få en stroke. Men efter en fika hos världens bästa farmor mådde jag bra igen :)

Blev en liten powernap på soffan, lite käk med Darling och sen blev det åter igen fart på fläsket. Städning av hela lägenheten. Dammsög, torkade golven, dammade och torkade av både kök och toalett samt plockade iordning alla mina kläder som har en konstig förmåga att lägga sig både här och där. :P
Kvart i nio upptäckte jag att jag inte hade några cigg.. Jag hade lyckats komma ihåg att köpa snus till Viktor, men cigg till mig hade jag glömt.. Suck... Så jag gav mig ut i vintervädret och traskade upp till reptil. Satan så kallt det va!


Somnade som en klubbad gris igårkväll och imorse när Viktor väckte mig klockan åtta va jag inte alls sugen på att stiga upp. Men det var dags för en träff med datorläraren så det var inte mycket att be för. Nu har jag åter igen fått en jävla massa Word-uppgifter.... SUCK! Jag kan det dära nu för fasiken... =/ Hela eftermiddagen har gått åt till att beta av uppgifterna så jag slipper det.. Tror jag ska ta ett tag till nu. Ju fortare jag gör det ju fortare slipper jag dem :P


Visst fasiken, ett besök hos Linde och lille fis-ungen Leo har jag också hunnit med :) Jisses va rolig han är. Det är tydligen jätte roligt när faster sitter på knäna bakom soffan och småhoppar lite och hojtar "ding-ding-ding". Haha, sötunge där.

 Dags att ta lite nya bilder snart på sötungen. Denna är gammal!

Efter massa trevligt prat, bebis-mys och massa skratt begav jag och mamma oss till biltema där det inhandlades lite grejer till bilen. Dyrt, med nödvändigt.


Usch så mycket det blev. Och hoppigt, men så blir det när minnet är bra men kort. Kommer liksom knappt ihåg vad jag gjorde imorse, än mindre vilken dag som bjöd på vad :P Haha.


Nä, nu är det dags för en cigg sen ska jag göra några uppgifter innan jag ägnar någon timme åt männen i mitt liv, Viktor och 2½ män. Haha. Sen ska öronpropparna i och sen ska jag sova i minst 10 timmar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0