Full rulle

Idag har det varit full rulle sen klockan 12 då jag började tvätta. Sen var det banne mig dags för städ. Dock är det helt jävla omöjligt att hitta några förbannade dammsugar-påsar som passar i vår knäppa dammsugare. Och då får man göra som så att man tömmer den påsen som sitter i och jag kan säga att det var något av det äckligaste jag varit med om! Fy fan asså! Aldrig mer!
Viktor pratade om häromdagen att han vill ha en iller. Idag kunde han gjort sig minst 4 stycken av de jävulska tussarna jag fick ut. :P
Nu ska det fan komma in en påslös dammsugare här så man slipper krabb med dyra påsar eller tömma det gamla äcklet. Bara att tömma själva behållaren och sen är det klart!

Mamma min kom på besök i stort sett när påsen var tömd och sötaste som hon är hjälpte hon till med städningen. Fullt röj var det här när vi tre flög runt och fy attan så det blänker här nu :)

Efter städ och tvätt begav vi oss iväg för att storstäda bilarna. Viktor har ju som sagt fått dille på att köpa ny bil och sälja sin gamla.
Självklart började det regna, men vi hann i alla fall med utsidan och halva insidan innan vi gav upp. Nästa gång får det bli en upp-putsning på lädret och motorn. Men om jag hjälper till då är en annan femma :P

Nu har jag precis duschat och fixat till mig lite. Snart kommer mamma och hämtar mig och då bär det av till Vägga Hamnen för att äta :) Massa mums!
Viktor ville inte följa med så då får han väl köpa sig en flautig pizza eller nåt :P 
Men det blir skönt att åka iväg på middag, bara mamma och jag :)

Vi bjuder på två Ölandsbild på detta.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0