Det var denna julen det.

Ja så var denna julen slut. Det enda som fattas är lite julfirande med pappa, men han kommer in någon dag till oss och julfikar lite :) Vad jag ska få för paket vet jag redan. Ledtråden var : "Du har redan två av det, en med sladd och en utan." Kan ni gissa vad det är? :) Jag hade problem innan jag kom på det men till slut lyckades jag :)

Julafton var jättemysig! Dagen började med att jag vaknade strax innan nio, gjorde morgonrutinerna sen hoppade jag upp i sängen hos Viktor igen och skrek "Nu är det julaftoooon" och så fick han ett litet paket och pussar på sängen. Drog igång julmusik för fulla muggar och började göra mig iordning med dusch, hår, smink, naglar, kläder och förberedelser för kvällen.
Körde ut till älskade farmor, gav och fick julklapp och så fikade vi massor och pratade minst lika mycket. Sist men inte minst myste vi framför Kalle Anka och åt massor av choklad.
Efter Mörrum körde jag hem en sväng, bytte om och fräschade upp mig samt plockade med mig alla paket mm som skulle med till Asarum till svärföräldrarna.
Som vanligt blev där massor av mat, prat, skratt, spel och paket :)
Jag har nog varit väldans snäll i år! Ed Hardy linne&väska&bikini, plattångs-pengar, presentkort, jacka+termobyxor (som måste bytas :( ), jumbotändare, elektrisk värmefilt, påslakan, papyrus med stjärntecken + namn, termoyllesockar och annat fint som jag inte kommer på för tillfället :P
En jättemysig dag som jag är väldigt nöjd med!

Idag tog vi en lång sovmorgon och eftermiddagen spenderade jag och mamma ihop med Linda och Leo. Lillkillen fick paket och vi busade massor och lite kel blev det också :) Som vanligt blev det även mycket god fika, prat och skratt. Farmor och faster fick också paket, varsin Paradis-ask! Och det tackar vi mycket för :) Massa, massa gott :)
För-kvällen spenderade jag och hjärtat mitt hos svärföräldrarna med god mat och mys i soffan framför Astrid Lindgrens jul.
När vi kommit hem och plockat lite kom Sis och hennes sambo. Massa trevligt! Mer skratt, mer fika, mer prat :) Och jag fick världens bästa julklapp av Sis. En ko-klocka!!! :D
När energin finns hos mig ska jag ta ett kort och visa er hur fin den är!

Tack alla för en underbar jul och jag hoppas ni alla har haft lika mysigt och underbart som jag :)
(bilder orkar jag inte lägga upp, de som är värda att visas finns på facebook)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0