Hm...

Idag känner jag mig deppig, väääldigt deppig.
Varför vet jag inte, är väl en kombination av mycket. Allt brukar komma i en käftsmäll på en gång och då blir det en jobbig dag. Förmodligen kommer allt kännas bättre imorgon.
Det är dagar som denna jag önskar att jag hade ett hus i skogen utan tv, dator, telefon eller en enda människa i närheten. Bara kura ihop mig i ett litet hörn, bli en mussla och invänta en bättre dag.

Trodde min och Theias entimmes-promenad i skogen skulle hjälpa lite, men icke. Ensam i skogen fick mig bara att tänka ännu mer vilket gjorde mig aningen deppigare..

Jaja, nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mig själv.
Upp i soffan med filten tätt omkring och invänta kvällspromenaden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0