Saknar...

Jag saknar sis massor!
Jag vill kunna gå ut på balkongen, ta en cigg och prata med älskade sis som sitter nedanför.
Jag saknar lägenheten på Frälsegårdsvägen. Jag saknar den stora gräsmattan precis utanför dörren, springa runt med Theis och busa och sen bara gå in när vi är trötta.
Japp, jag saknar vår gamla lägenhet något fruktansvärt.

Nu tycker jag att det kan sluta snöa. Nu vill jag inte ha mer.
Det som kommit kan ligga kvar och lysa upp tillvaron, men det behöver inte komma mer nu.
Det är inte roligt att ut och gå i värsta snöovädret 2-3 gånger om dagen och se ut som en blöt, rödnäsad snögubbe när man kommer hem.. Ser ut som om jag kommer bli det även ikväll, snögubbe alltså. Det snöar bara mer och mer tycker jag. Så jag kan ärligt säga att jag är inte alls sugen på en kvällstur med Theis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0