Lördag&Söndag

Gårdagen började helt knasigt.. Satte mig för att plugga och gjorde klart delmål 6. Visste dock inte om jag hade fått med allt eftersom uppgiften va lite luddig. Fick för mig att jag skulle ringa min handledare och ringde som en galning samtidigt som jag pratade med Sis på msn. Blev vansinnig för att hon inte svarade och då säger sandra något i stil med "det kan ju bero på att det är lördag". HAHAHA!!! Hur knäpp är jag?? Usch..

Resten av dagen blev seg och slapp. Sprang runt i sovkläder och morgonrock till klockan 7 på kvällen. Då kom papps och hämtade mig, vi körde in till City och köpte massa gott sen blev det soffläge framför melodifestivalen. Vilka dåliga jävla låtar... Typiskt Sverige. Fjöntiga hoppelåtar eller sega ballader... GE UPP!
Blev Massa prat, mys och självklart pälskel :)



Idag blir det kanske ännu en utflykt till Halmstad. Bella är kåt som satan!
Så kanske blir det en parning till..

Annars blir nog dagen idag väldigt seg den också.. Viktor har jobbat 5 nätter och ikväll ska han nog jobba igen... Suck.. Jag saknar ihjäl mig!
Fan vad jag längtar tills vi flyttar. Träffa min älskade varje dag <3


Kommentarer
Postat av: sofie den bästaste

håller med dej, skit kass var melodifestivalen! som vanligt... :(

2010-02-08 @ 20:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0