shopping i kristianstad :)

Idag körde jag och Viktor till Kristianstad för att kolla på säng och annat smått och gott till vårt blivande hem <3
Och shopping, det blev det!
På Jysk blev det 2 kuddar till soffan, tandborstställ, stolsdynor till köksstolarna, duschdraperi och badrumsmatta. Sen sprang vi in till Sovabutiken för att kolla madrasser och dra mig baklänges vilka sängar! En hästens hade fan inte suttit fel, synd att de ska va så förbannat dyra...
Däremot hittade vi en sjuhelvetes skön Jensens-säng som passade vår ekonomi!
2 resårmadrasser med en 180cm bäddmadrass och summan slutade på 9980, så knappt 5000 kronor var.
Jäkligt bra pris för en förbaskat bra säng :) Så det hämtar vi hem nån gång nästa vecka eller så skulle jag tro.
Stannade en sväng på Eko med. Inga större köp där men det blev iaf lite käk och en munk.
Och det satt där det skulle :)

Viktor ska iväg och köra go-kart i Kallinge om en stund så resten av dagen borde jag egentligen ägna åt storstädning och mina skolböcker. Men varken lusten eller energin finns där. Får se om lust och energi hälsar på mig lite senare annars får jag helt enkelt se vad som händer och sker.

Nej, nu ska jag i alla fall organisera lite i mina flyttlådor. Grejerna är i stort sett bara nerkastade och ligger i huller och buller utan minsta organisation. Och sånt klarar jag inte av. Ordning och reda ska det va!

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0