Skola, sis, plugg...

Vilken dag! Imorse skulle mamma väcka mig kvart i sju så jag kunde köra henne till jobbet så jag kunde snylta bilen till skolan där jag skulle va kl. 10 och lämna lite uppgifter. Tjugo i nio vaknade jag. WTF!? Ringde till morsan och frågade om hon inte hade glömt något i morse "Oooj då" fick jag till svar. Suck, haha!
Väl i skolan fick jag iaf beröm för mina uppgifter, känns bra. Trodde dock jag skulle få mer respons men, nej. Vi får helt enkelt vänta tills betyget ska sättas.. Skulle sett en "film" också men det fanns inga klassrum lediga.. Så jag fick kolla på den hemma. Och film, HAHA nej, det var en power point presentation. SUCK!
Träffade dock några från Tha Class och det va sjukt najs! Saknar alla galna dagar med brudarna i skolan.. Drygt att sitta hemma hela dagarna... Men men, vad gör man?

Pyste hem till Sis sen och pratade, degade och rökte :P Sen blev det käk på Briggen. Mums! Massa Sis-Time idag, det gillas skarpt! Längtar ihjäl mig tills vi ska flytta :)
Aa, apropå flytten.. Viktor har fått kontraktet nu. Och de jävla asen som står för lägenheten nu vägrar släppa den innan 28 februari. Jävla mög! Detta betyder att vi kommer inte kunna börja flytta in förrän 15 Mars. Satan!

Annars har dagen bestått av slapp och en sjuhelvetes massa plugg. Har suttit nu i över 3 timmar och skrivit 4 sidor om tandvårdsrädsla/fobi. Sjukt intressant! Så uppgift 1 av 2 är klar. Resten blir ikväll/inatt eller imorgon..

Kladdekakan har precis kommit ur ugnen och jag är sjukt sugen. Känner att jag förtjänar det efter en hel kvälls pluggande.

Min stackars älskade Viktor jobbar i detta skitvädret.. Tycker så synd om honom :( Och jag saknar honom så sjukt mycket! Har inte träffats alls mycket nu på senaste och det är sjukt jobbigt.. Jag behöver kärlek!

Ne, nu får det va nog. Nu blir det kladdekaka och Outsiders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0