Holjebadet :P

Igår blev det en tripp till Holjebadet med sis. Fy satan så roligt vi hade! :D
Rutchkanan var den roligaste jag varit med om på länge! HAHA! Stupade brant utav bara fan så man fick upp en sjuhelvetes fart, sen kom man in i en stor blå boll typ där man for runt som en liten vante innan man trillade igenom ett hål och ner i bassängen. Sjukt kul! :D
Sen blev det käk på grillen vilket va sjuuuukt gott!
Tack för en härlig utflykt sis <3

Förresten saknar jag min älskade Viktor så jag håller på att avlida!
Har inte träffat honom sen i söndags! SÖNDAGS! :(
Men ikväll är han ledig och då ska vi mysa järnet! Jag ska pussa sönder honom!

Men nu är det i alla fall dags för lite frukost sen ska jag plugga. Delmål 3 står på listan och det ska bli klart idag. Tror dock inte det är några problem, ska bara skriva om munvård och tekniska hjälpmedel så detta ska jag nog klara galant ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0