Grattis!

Ett stooort grattis till brorsonen som blir 1 år idag :)



Faster kommer med paket och pussar imorgon :)
Har jobbat hela dagen och har tvätt-tid nu ikväll som jag inte kan ändra då det tryter rejält med kläder :P Så imorgon förmiddag blir det bus, prat och skratt.

Jobbet igår gick bra, lugnt och skönt.
Och idag har det också gått bra. Har jobbat med Sanna och då blir det skoj :P Haha!
Hyfsat lagom värme idag också, men nu är det så varmt så jag vill bara baaaaada! Men först ska tvätten fixas så får vi helt enkelt se vad som händer sen.

Åååh, fick ju lön igår också och det var varmt välkommen! Blev lite mer än vad jag hade tänkt mig men jag tackar och tar emot :) Dock är det väl dags att börja betala av bilen till pappa? :P

Nahe, en cigg i dödsvärmen vi har på balkongen sen är det dags att gå ner i tvättstugan. Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0