Havet!

Första jobbe-veckan avklarad och det har varit asroligt! Denna helgen är jag ledig! Så imorse när jag hade ätit frukost och fixat lite åkte jag och Sis ut till mamma som låg vid havet i Lillevik. Så där har vi tillbringat eftermiddagen. Älsklingen och grannen kom också ut en sväng. Massa mys, sol, prat och även bad. Jag har doppat mig fyra gånger trots att vattnet var svinkallt. Och det var det verkligen. En tant mätte temperaturen och vid ytan var det 16 grader. Hyy!
Men en härlig eftermiddag har det varit och jag har faktiskt lyckats få liiite färg :P

Ikväll blir det deg på soffan, en sväng till Coop och ännu mera deg :P
Imorgon ska jag och mamma (kaaanske även Viktor) ut till Matvik för mer sol och bad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0