Svängsta mys :)

I förmiddags satte jag mig i bilen och körde upp till Linda och Leo. Han fick paket av faster och den verkade uppskattad :)
Som vanligt blev det alldeles för många kalorier och cigg :P Men det har varit lika roligt som vanligt!
Även Lindas nya dejt kom på besök, massa prat och skratt.
Det slutade med att vi bestämde att Leo skulle sova hos mig inatt :) Så jag körde hem till Helena och hämtade säng och bilbarnstol, vidare till Linda igen om hämtade ungen :P
Nu sitter jag här, pojken sover lite och sen ska vi på middag hemma på Tegelmästarevägen :)
Ikväll blir det nog ett litet bad för busungen om han inte är allt för trött. Tog ett tag innan han somnade, allt är ju så nytt för honom här så det är ju inte konstigt.

Nahe, nu ska jag passa på att ta en cigg innan det är dags att plocka ihop grejerna och så innan Leo vaknar. Sen är det dags för käk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0