Ååh, vilken härlig dag!

Imorse vaknade jag vid halv tio tiden. Härligt att äntligen få en välbehövlig sovmorgon! Tacka fan att det finns öronproppar!
Gjorde mig iordning lite snabbt och körde sen upp till Svängsta till Linda och Leo. Underbara människor! Som vanligt blev det cola, lite för många cigg, massa prat och skratt och självklart massa bus och pussar på Leo :) Satt ute på balkongen till halv fyra då jag körde hemåt. Så jäkla härligt, varmt och gott! :)
Och den lilla fisungen blir bara sötare, härligare och roligare för var gång jag träffar honom.

 Sötfis! Vassa tänder har han införskaffat sig också ;)

 

 Lite bus och mys med faster när mammsen leker fotograf :)

 

 Cooooooling! :D Haha! Underbara unge!


Tack för en kanonmysig dag!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kvällen har jag spenderat med Sanna-söt :)
Körde till donken och köpte lite glass och körde ut till Sternö där vi hade massa mys. Så jäkla härligt! Massa mys, prat och skratt. Gooott!
En sväng till City Gross blev det också. Nu har jag inhandlat mig en limpa cigg så nu slipper jag tänka på det :P

Ikväll sitter jag hemma själv. Viktor jobbar och ska jobba h e l a   j ä v l a   
m i d s o m m a r h e l g e n..... SUCK! Men men.. Inte mycket att göra.. Han bad om ledigt, men chefen sa nej.. Finns väl ingen som kan jobba. Bra företag som inte har tillräckligt med timanställda som kan hoppa in och jobba....

För att avsluta en underbar dag ska jag nog banne mig hälla upp lite chips, ta min kalla cola, slänga mig i soffan och dra igång en film. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0