En vanlig fredagskväll..

Ja, här sitter jag med huvudvärk och är allmänt seg..
Tänkte köra en liten uppdatering av de senaste dagarna :P

I onsdags efter praktiken blev det en tur med lilla "gänget" till en liten mysig sjö utanför Åryd för grillning :) Väldigt trevligt. Haha, Viktor är för söt. Han skulle sköta vår grillning av hamburgarna och när han öppnar paketet trillar typ alla hamburgarna ut och blir täckta med barr. Haha! Enligt Viktor funkar det jättebra som krydda. Jisses alltså.
Och myggbeten utav bara fan blev jag. Helvete!! På min vänsterfot har jag 9 (!!!) myggbett ich på högerfoten har jag 4 stycken. Kul, jättekul! Och jag tål inte myggbett, det svullnar upp som satan och gör ont, riktigt ont! Skor är nästan helt uteslutet, foppatofflor är big no no. Det går liksom inte att få i fötterna. Har jag ballerinaskor får jag världens tryck över foten pga svullnaden. Aj :( Flip-flop får duga och jag hoppas verkligen svullnaden lägger sig inom en snar framtid...

 

Igår var det praktik som gällde till klockan 16. Kul som vanligt, dock synd att det är så mycket dötid där.. Men men. Kom hem, trött som ett as men sen fick vi ett ryck och körde till glassbåten :) Muuums! Efter god glass och trevligt sällskap åkte vi hem och jag tog mig en liten lur på soffan :P Lite senare blev det även en snabb-lur i sängen innan jag och älsklingen bestämde oss för att köra och hälsa på mamma och Micke. Men först blev det käk från Rondo 3 :) Mums! Trevlig kväll med prat, skratt och lite luftgevärs-skjutande. :) Däckade på soffan och sen blev det hemfärd :P

Idag tycker jag det har varit full rulle hela dagen. Blev väckt av telefonen 9.30, Lasse skulle låna min bil idag. Och frallor hade han med sig när han kom, mums :) Det tackar vi för! Rantade runt här, seg som tuggummi, och fick nys om att Linda satt ensam med Leo på Kvantum och väntade på sin mamma så jag bestämde mig för att pysa dit och hålla dem sällskap :) Härligt att prata lite skit med henne och flirta lite med Leo :) Helena kom kort efter och vi tog en glass och en en cigg innan de begav sig på sitt håll och jag på mitt. Tack för glassen Helena :)
Gick in till Sis en stund sen när jag kommit hem och sen fick vi ett ryck och körde till ÖB :) Blev inte så mycket fynd men lite skit fick jag med mig hem iaf :)

Var så sjukt trött när jag kom hem, skulle gått och vilat men icke sa nicke. Hunny och jag tog en tur till stan med Sis och hennes sambo för att hämta ut deras pass. Var så uttråkad, trött och hade huvudvärk när vi kom hem så jag kröp ner i sängen :) Älsklingen joinade också. Massa trevligt :)

Efter vilan begav vi oss till byn för att köpa födelsedagsbukett till Birgitta som fyller år idag. Grattis!! Droppade Viktor i Korpadalen, begav mig till City Gross och körde sen hem och började med middagen. Köttgryta med morötter, majs, ärtor, paprika och broccoli och ris till det. MASSA GOTT!! :)
Kvällen tillbringas i min soffa framför tv:n.

Snart tror jag det är dags för sängen. Imorgon är det dags för praktik igen. Lite halvsegt att va där på en lördag men det får gå :P

Jaa, vi säger så då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0