Högsta betyg och introduktion

Jag har ju glömt att berätta att jag fick MVG i Utvecklingsstörning & Funktionshinder!! :D Det trodde jag verkligen inte med tanke på att jag missade en hel vecka av praktiken + att jag inte gjorde en uppgift under praktiken, som skulle bestå av att jag skulle planera, genomföra och utvärdera en aktivitet med en eller flera brukare. Jag skojar inte om jag säger att min haka slog i marken när läraren berättade vilket betyg hon satt på mig trots detta.
Och lite måste jag få skryta också :P Av alla dem som läste denna kursen nu samtidigt som mig var mina teoretiska inlämningar mycket bättre än alla andras, mina var BÄST! :D Då måste man få sträcka lite på sig och skryta lite :)

Igår jävlar i att det blev det städning för hela slanten. Dammsög alla mattorna och slängde ut dem på balkongen, dammsugade lägenheten, torkade golvet, dammade överallt, gnuggade sönder toaletten och storskurade köket, riste av mattorna på balkongen, torkade av balkonggolvet, la in mattorna och låg på knä och rullade dem med en klädrullare! Usch och tvi för hundhår! Hur rent och snygga mattorna än såg ut att vara så vad de inte det förrän klädrullen åkte fram. Och jag gjorde nästan igång på en hel på fyra mattor. Helt sjukt!

Men nu är här rent och fint, fritt från hundhår och man kan nästan spegla sig på golvet. Haha!

 

Idag, efter 5 ynka timmars sömn tack vare vår äckliga cp-granne, var det dags för första introduktionsdagen på sommarjobbet. Fan, kändes kaaanon att vara tillbaka i Asarums hemtjänst. :)
Hoppas resten av sommaren kommer kännas bra också, då kommer detta gå galant. Annars får man helt enkelt härda ut, för pengar måste jag verkligen ha nu :P

 

Gubben min körde till jobbet för en stund sen och saknaden är redan enoooorm. Imorgon ses vi ingenting eftersom jag börjar 15.30 och han sover hela dagen eftersom han återigen ska jobba.. Humpf..
Längtar otroligt mycket till Fredag. Då är vi lediga båda två över helgen och den ska vi banne mig tillbringa tillsammans, på heltid! För det har jag bestämt :P

 

Nahe, nu är det väl kanske dags att ta tag i disken.. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0