Jobbet har börjat!

Idag var första dagen på jobbet. Härligt! Dock har det varit så sjuk mycket dötid, dock endast bara för att det egentligen är mötes-dag.. Men ändra schemat och körscheman då!

Nu ligger jag på soffan och är totalt slut. Har fått ca 4½ timmes sömn inatt och ord kan inte beskriva hur jävla trött jag är på detta..!

Ikväll ska jag vara pigg och glad, även om jag egentligen inte orkar det. Det är nämligen så att min älskade Viktor och jag ska åka till Kinamuren och äta :)
Vi hade ju 5-års dag på förlovningen förra veckan och jag fyllde år i helgen och typiskt som det är jobbade han både dessa tillfällen. Så ikväll slår vi två flugor i en smäll och äter god mat :)

Blir förhoppningsvis sängen någorlunda tidigt idag ändå. Visserligen jobbar jag kväll imorgon, men uppstigning sker ändå hyfsat tidigt. Dels för att jag ska kunna somna imorgon kväll och dels för att det är dags för ännu ett besök på tandregleringen :P Och denna gången kan jag inte låtas bli att läääängta! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0