Midsommar

Midsommarafton igår var kanon :) Först tillbringades dagen med Sis. Tvättning, slapp, briggenfrukost och handling. På kvällen var vi hemma i hennes brors hus. Eftersom hon var barnvakt så fick vi låna huset. Nästan hela gänget samlat, älsklingen min fattades då han jobbade men han lyckdes ändå joina en liten stund :) Grillning, kubbspel, prat, skratt, galenskaper och poker. Här snackar vi en lyckad kväll!

Idag, midsommardagen, händer inte allt för mycket.
Ett år äldre idag så jag ska bege mig ut till min söta farmor framåt 12 tiden för lite födelsedagsfika.
Aaaw, Viktor är den sötaste som finns!
När jag vaknade imorse och skulle ut och ta morgonciggen ligger det en lapp på mitt cigg-paket ; "Finns frukost i kylskåpet". Nyfiken som jag är öppnade jag kylskåpet och där stor en tallrik med massa jordgubbar. På den ligger ännu en lapp ; "Grattis på födelsedagen". :) Så snart blir det frukost :P Tack hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0