Min mamma är...

...den sötaste som finns! :)
I eftermiddags kom hon hit på en fika. Med sig hade hon jordgubbar! Mums!
Fick även ett kuvert, ett helt vanligt vitt, och på det stod 17/6 11.45. Fattade ingenting, trodde hon hade blivit lite galen :P Men när jag öppnar det innehåller det ett presentkort på 300 kronor på La Femme! Fy fan vad glad jag blev!! Jag som är i sånt stort behov av en klippning med en plånbok som inte tillåter sånt. Nu har det löst sig och allt tack vare min underbara mamma!

Har även blivit en liten tripp till Gränum och hälsat på morbror Freij, hans fruga och vovvarna. Som vanligt bjuds där alltid på fika, prat, skratt och massa mys med schäfrarna :)

Nu är jag precis hemkommen och sitter och väntar på att min kära fästman ska komma hem. Ikväll blir det middag i Korpadalen sen blir det nog bara lite deg på soffan :P

Igår var det sista dagen på praktiken. Som vanligt var det massa dötid men kul, även det som vanligt, var det :) Har verkligen trivts jättebra och jag är så glad över att jag fick byta praktikplats. :)

Usch, jag tycker så synd om studenterna som får detta skitvädret.. :(
Tycker synd om mig själv också som får genomleva denna dagen i regnet. Jag blir så jäkla seg och trött av detta gråa höstvädret. Vart tog värmen och sommaren vägen??

Nu får det bli en rök sen lite slapp på soffan innan darling kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0