Tröttis...

Igår var det dags för klippning. Höll på att somna i stolen när hon grejar med håret, det är ju så skönt! Blev ingen större förändring, klippte bort det slitna och förbättrade uppklippningen. Så det är som vanligt, bara liiite kortare :P
Efter besöket på La Femme blev det en glass på torget med mamma innan hon skulle till jobbet. Jag degade runt här hemma och kommer knappt ihåg vad jag gjorde :P
Blev lat-mat (pizza) innan Viktor körde till jobbet, sen kom Sanna-söt till mig och pratade skit, skrattade och rökte för mycket :) Även Sis joinade en stund när hon kommit från jobbet.
Blev en visit i stallet sen med Sis och en liten körtur sen var det dags för sängen :)

Idag är jag trött. Uppstigning kl. 7 för att sen befinna mig i stan på tandregleringen kl. 8. Det var verkligen inte lätt att hålla ögonen öppna. Men det gick bra där inne och nu är det inte långt kvar :D
Körde hem och kröp ner under täcket igen jämte en varm, snarkandes Viktor. :) Massa mys.
Blev väckt strax innan 12 av mobilen som ringde. Det var från Hemtjänsten i Mörrum. Det va verkligen kris med folk och de hade ingen som kunde jobba ikväll, varken från bokningen eller deras egna sommarvikarier, så hon bönade och bad att jag skulle jobba ikväll. :P Och det kunde jag bara inte tacka nej till :P
Så klockan 16-21.30 ska jag tjäna lite välförtjänta extra pengar :)

Nu är det snart dags för lite käk, plocka ihop grejerna och sen dega lite på soffan och ladda inför kvällens jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0