En kulig dag.

Tro det eller ej, men praktiken idag har varit ROLIG! Japp, ni läste rätt.
Har varit nere på tandregleringen idag och de är inte kloka :P Haha!
Sen för en gångs skull har jag fått prova på något! De ni! Fick putsa tänderna på hon som tar hand om mig och mina tänder :P Och sen fick jag putsa tänderna och sätta fast gummiligaturer mellan 2 par tänder på en annan tandsköterska där. Och sist men inte minst fick jag lägga vantarna på en riktig patient. Hähä :P Nej men, jag fick sätta fast gummiligaturer runt själva bågen på tandställningen som ska hålla tråden på plats liksom.
Skitkul, men jävligt pilligt har det varit idag :)
Imorgon är sista dagen. Äntligen!

Och efter praktiken imorgon ska vi få bort det sista till lägenheten, så vi kan bosätta oss där. På riktigt. Idag har nog Viktor varit där en liten stund och plockat lite. Och förhoppningsvis diskat disken från gårdagen :P
Igår blev det lite småplock och sånt där. Viktor och grannen fick upp vår hylla från Ikea också. Najs! Tv:n har också kommit på plats och blivit inkopplad.
På lördag kommer svärfar med någon speciell borr till cement/betong-väggar som han har köpt så vi kan få upp våra tavlor och vägghyllorna.

Nej, nu ska jag ta mig en dusch sen sega som fan på soffan. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0