Första natten och sista dagen

Nu är det dags för en uppdatering! Äntligen har vårt modem kommit!
Natten till idag (fredag) blev första natten i vårt nya hem <3 Och jag har sovit som en klubbad gris hela natten. Vår säng är underbar!

Imorse var det dags för avslutning i skolan. Massa kuligt att träffa alla igen. Väl i skolan bjöds det på fika, prat, massa skratt, betyg och så hade vår lärare gjort ett personligt rim åt var och en. Haha, gulligt :P
Lite bittersweet att sluta skolan. Skönt att äntligen vara färdigutbildad men samtidigt är det lite trist, vad ska jag göra nu liksom? =/ Äh, det löser sig sa käringen som sket i vasken.

Efter skolan tog jag och fis oss en sväng på stan.
Lite småhandling, fika och massor av prat. Väldans trevligt :)

Eftermiddagen tillbringade jag halvdöende av trötthet i soffan. Sen var det dags att åka in till stan. Viktor skulle bjuda mig på middag eftersom jag är klar med skolan. Jag trodde vi skulle ha en lugn och mysig middag, bara han och jag. Men när vi kommer in på Thaien går han rätt in utan att be om ett bord och så börjar jag självklart gapa där inne. Haha, Viktor börjar skratta sen ser jag Birgitta sitta och veva vid ett bord där även mamma, Micke och Lasse sitter.
Haha, överraskning! :D
Massa god käk, prat, skratt och presenter :D Wohoo! Inget märkvärdigt dock, en orkideé och en fin glas-vas. Haha, vilket ord - glasvas. Suck.. :P
Efter käket pyste vi hem till Hanssons där det blev fika och ännu mer prat.

Ikväll hade jag tänkt gå och lägga mig tidigt eftersom svärfar kommer imorgon och sätter upp hyllor mm, men icke sa nicke. Sis och hennes gubbe kom upp en sväng ikväll. Massa skitprat, kalkrensning av kaffebryggaren och segmys. :)
Me likie!

Men nu är det ta mig fanken dags för sängen.

Tack alla för en härlig dag full med skratt :)
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0