Full rulle!

Idag har det varit full rulle i stort sett hela dagen.
Sis och jag har varit i stan, kollat in H&M, fikat och lite sånt. Sen blev det lite handling på Lidl. Fick värsta städrycket när jag kom hem. Diskade och dammade som satan! Svarta möbler är sjukt snyggt, men jääävligt opraktiskt! Får ju ha en dammtrasa med sig varje gång man går förbi, för så fort man bara tittar på möblerna blir de dammiga. Haha!
Mitt i allt kom mammsen :) Med en påse från Ullared ;) Bomull, tops, spray, ansiktskräm och massa sånt. Taaack! Hon hade även med sig mina deklarationspapper som har kommit och det är alltid lika nervöst att öppna dem. Men det blev en glad överraskning. Jag får tillbaka 3289!! :D Yääääy!
Fick hjälp med städningen sen av mamma. Söt är hon. Sen fixade vi middag, kycklingsallad. Muuums så gott! Och nu får vi nog äta kycklingsallad resten av veckan, för det va fan vad mycket det blev :P

Mamma har precis kört och nu är jag seg som attan, så jag vet ifanken vad jag ska göra. Vill göra något ju, men orken finns inte riktigt..
Jaja, något ska jag nog kunna sysselsätta mig med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0