Hem till Mörrum

Ikväll börjar Viktor jobba igen. Då åker jag hem till Mörrum för att spendera kvällen och natten med mammsen :) Imorgon viger jag hela min dag åt min älskade farmor. Dags att baka! :)

För övrigt har denna dagen varit den drygaste på länge. Har inte gjort ett skit, seriöst. Jag sitter fortfarande i min sovtröja och min morgonrock. Och nu är klockan 17.00! Skärpning!
Tur att jag ska träffa lärarna nästa vecka och börja läsa, då har jag något vettigt att ägna några timmar om dagen åt. Och så får jag lite pengar, tur det för nu börjar det tryta rejält i plånboken.. =/

Nahe, detta får räcka för idag. Nu ska jag sparka upp gubben ur sängen så jag hinner se honom lite innan han ska iväg till jobbet.

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0