Hopp & Hej!

Idag har det varit en riktig segdag. Inte gjort någon nytta för 5 öre :P
Degade på soffan hela förmiddagen, kan inte göra så mycket när Viktor ligger och sover hela dagarna pga nattarbete.. Lite drygt, men sånt får man stå ut med :)
Körde iaf upp till Linda och Leo en stund i eftermiddags, lika kul som vanligt med fika, prat, skratt och bäbismys. Kvällen blir nog lika seg som förmiddagen, har ingen lust för att göra något. Däremot måste jag ta tag i disken, blää...

Igår var jag på arbetsförmedlingen. Lika givande som vanligt..... Och inte fan kan de hjälpa en med några pengar heller, så det är bara att börja läsa 300 poäng på heltid fram till sommaren. Då får jag lite pengar från CSN iaf...
En liten sväng på stan sen var det dags att bege sig hem för att fålla gardiner. Fan så bra det blev :) Lite stolt över mig själv faktiskt. För när det gäller sånt så har jag verkligen tummen mitt i handen. Haha.
Kvällen tillbringades med Sis i soffan med film, gottis och mys.
Sov även själv i lägenheten för första gången, nemas problemas, jag somnade som en klubbad gris :D

Nehe, jag får väl ta tag i den där äckliga disken så jag kan sega ner mig i soffan sen :P Haha.
Höres!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo du är ledig mitt emellan jobb och studier ;) <3333

2010-03-24 @ 16:57:17
URL: http://sandraakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0