Hundgodis på McD :P

I förmiddags hade jag så sjukt tråkigt så jag bestämde mig för att åka med pappa ner till Hässleholm för att hämta Bella på djursjukhuset. Inget allvarligt med henne, men igår kväll var hon jättekonstig. Hängig, dreglade som fanken och var allmänt konstig. Så pappa bestämde sig för att köra dit med henne. Han vågar inte vänta när hundarna inte är som de ska, med tanke på vad som hände med Arrack.
Va rätt kul när vi hade hämtat Bella. Jag va svinhungrig och ville ha en burgare på donken, självklart blev det så. Och när vi kommer till luckan och jag skulle få min burgare frågade tjejen som jobbade där om "hunden i bilen" hade fått något hundgodis. Chockade och undrande svarade vi nej, och då plockar hon fram en påse med små hund-godis-tugg-pinnar och ger en till Bella. Haha, tyckte det va rätt kul att de har sånt på donken. Det har jag då aldrig sett innan :P Haha!

Snart ska vi hem till svärföräldrarna och äta middag :) Mums! :P
Kvällen blir nog seg. Drar väl en film eller något och småplockar lite med alla grejerna som inte kommit upp ännu :P Haha!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0