Kort om helgen.

Får väl köra en kort summering av helgen.
I Fredags blev det slappt med Let's Dance, sen åkte jag upp till pappa och pratade, fikade och myste med vovvarna.
Igår eftermiddag pyste jag hem till sis. Bakade, pratade och skrattade massor, rökte lite för mycket, käkade och hade allmänt trevligt :) Mitt i allt bakande tog vi dock en paus, jag körde till Viktor och hon till stallet, sen fortsatte kvällen på samma vis :)
Denna dagen har som sagt bestått av packande, massa packande. :P Nu sitter jag med världens huvudvärk och jag mår illa som fan.. =/ Mindre skojsigt.

Viktor jobbar ännu en natt, men sen är han långledig! Och det ska bli underbart! :)
Saknaden är otrolig!
Jag älskar dig, mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0