Kylskåp och renovering :P

Wiiiie, fick ett sms av syrran strax efter två idag. Vårt nya kylskåp har kommit till lägenheten!! :D Och renoveringen är igång, hon har hört en del ljud därifrån. Wohoo!
Nu är det inte länge kvar. Ca 1-1½ vecka sen bär flyttlasset iväg!
Guuud vad jag längtar!

                                                                                     

Praktiken har varit ganska kul idag, men så är det i receptionen :)
Pillat med journaler, papper, brev osv. Sånt är kul!
Jag kanske borde rikta in mig på någon administrativt istället?
Usch nej, sånt orkar jag inte spekulera i nu. Det tar vi som det kommer.

Nu är det dags för en dusch, hårtvätt, mat och sånt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0