Packa, packa, packa

Imorse när jag hade vaknat satt jag här och hade så fruktansvärt tråkigt.
Satt och tänkte lite och kom fram till att jag inte hinner/orkar packa någonting i veckan pga praktiken.
Så jag och morsan satte igång lite smått.
Tänkte att vi skulle ta lakan, handdukar och lite sånt.
Blev lite mer än det, om man säger så. Haha!
Nu, 4 timmar senare, sitter jag här med endast datorn+tillbehör, 2 byråer, sängen och det nödvändigaste i kläd- och sminkväg.
Allt annat befinner sig i 7 fullproppade flyttkartonger, 4 knökfulla bananlådor, en stor bag full med saker, en papperspåse, en stor hög smått och blandat i ett hörn i köket och lite annat grejs i ett hörn på rummet. Haha!
Nu är det bara den eviga väntan kvar, sen går flyttlasset till Asarum :)
Senast den 15:e, men vi håller tummarna på den 12:e :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0