Vilken dag!

Vaknade strax innan 9 idag och hade världens segaste förmiddag. Viktor vaknade inte förrän typ halv ett! Vafan!? :P Kort efter begav vi oss in till stan för att äntligen handla lite mat <3 Blev även en sväng till Jysk där vi inhandlade "hängare" till gardinstängerna i vardagsrummet. Däremot tänkte vi inte längre än näsorna räckte och köpte bara en förpackning istället för två.. Hoppsan :P

När vi kom hem kom svärföräldrarna. Lasse skulle fixa upp lite hyllor och tavlor :) Tack för hjälpen! Vi fick även vår skohylla som Lasse gjort till oss, nu ska vi bara lacka den sen kommer den på plats. Det tar sig i vår lilla lya :)
Söta som de är hade de också fika med sig. Mums!
Efter de hade åkt hem bestämde jag mig för att plumsa ner i badet. Åh så skönt det va! Va nära på att somna :P Haha.

Sen blev det deg på soffan en liten stund innan det var dags för nästa kaffegäst. Hej och hå så kom pappa med kakor och ville hälsa på. Massa prat, me like.
Tro det eller ej, men sen blev det en liten tur på soffan igen. Haha.

Har även plockat upp mina kläder från kartongerna och fått det på plats.
Känns skönt.
Sen tog det inte lång tid innan nästa kaffegäster kom,
då var det mamma och Mickes tur.
Haha, när vi sitter och fikar ännu en gång kommer jag och Viktor på att vi inte har ätit middag idag. Och då va klockan halv nio. Haha! Så det fick bli lite soppa, sjukt gott.

Resten av kvällen kommer jag tillbringa i soffan, är så sjukt trött! Får se om kanske Sis och hennes gubbe kikar upp en sväng, annars blir det nog fanken sängen tidigt för min del..

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha somna tidigt? NEJ DU! jag ska hålla dig vaken allt :P <3

2010-03-20 @ 22:20:54
URL: http://sandraakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0