Första tanden är ute!

Hahaaaa, igår tappade Thesan sin första tand! Äntligen! Hoppas de andra flyger ut snart också så man slipper de förbaskade nålarna hon har i truten :P

Sovit hos mamma nu i två nätter och det har varit så otroligt skönt! Massa prat och galenskaper, bus, gott och mys :) Trist att hon jobbar hela helgen, det gör Viktor också.. =/ Hm.. Jaja, jag tror i alla fall att jag ska börja packa lite smått. Sånt som ändå inte används.

Annars inget nytt här inte. Dagarna rullar på som vanligt.. Theis ligger i sängen hos Viktor och båda sover som två klubbade grisar :P Haha. Jag vet ifan vad jag ska hitta på.. Lite According to Jim kanske? Aa, det får det nog bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0