Grattis!!

Idag säger vi ett stort grattis till min älskade Sis! :)



Thesan och jag har sovit i Mörrum nu två nätter. Ord kan inte beskriva hur skönt det är att slippa alla dessa trappor. Bara på med en morgonrock och ut! Raka vägen, helt enkelt. Har jag nämnt att jag längtar efter flytten? Iaf, det är galet vad Theis blir bortskämd! Mamma hade köpt både grisöron och baconsnacks till henne. Och hon blev överlycklig. Haha.
Annars har det blivit det vanliga, massa mys och bus och lite träning ute med linan.

Apropå flytten, vi ska ju vara ute härifrån den 30:e så i helgen hade jag faktiskt tänk att börja småpacka lite. Typ sommarkläder och skor och sådant som jag inte kommer använda förrän minst en månad.

Jaa, annars är det nog inget nytt här.
Så vi sätter helt enkelt punkt här.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack älskade sis! <3

2010-11-04 @ 22:34:38
URL: http://sandraakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0